Çizinin Padişahlı Reklamı

Ülker'in atıştırmalık ürünü çizi'nin yeni reklamı son yılların trendi haline gelen Osmanlı motiflerinden alınmış. Bu haliyle insanların yoğun ilgi alanında olan osmanlı dizileri ve kitaplarının ilgisinden yararlanarak da ilgi çekip akılda kalmayı planlamışlar.
Ayrıca reklamın atmosferine girip izlediğinizde açlığınızı o devirlerde atlatmanın yolunun olmadığı anlıyosunuz. Film atmosferine giriş özellikle padişah tipinin tam oturmamış olmasından  sıkıntı oluştursa da reklamın esprili yaklaşımı hem açlığımızı ürünle  bastırabileceğimiz izlenimini veriyor hemde esprili bir saray sahnesi oluşturuyor.
Özellikle güzel esprileriyle bizi etkileyen çizi reklamlarında özellikle atıştırmalık kelimesinin vurgulanması ve reklamların yanı sıra aktivite iletişeme de önem vermesi ülkerin atıştırmalık denildiğinde akla gelen tek marka olma çabasından kaynaklandığını düşünüyorum.

Paylaş:

Benzer Konular

Önceki Konu
Sonraki Yazı »